-Socialen i HBG!

Idag ska jag in till stan igen & träffa T sen J. Ska fixa papprena till socialen i Helsingborg. Idag blir dom antagligen inskickade. Jag vet att jag skrivit att jag ska skicka in dom länge men har kommit på saker hela tiden som jag har velat lägga till i de personliga brevet. :) Men idag hoppas jag verkligen att dom kommer ligga på lådan. :)

Jag hoppas verkligen att jag får de efterlängtade sms:et idag om att jag kan hämta mig mobil. Tycker verkligen att den kan vara klar nu. Hoppas, hoppas & åter hoppas. :)

När jag kommer hem idag ska jag greja här hemma tänkte jag. Ta bort lite saker & få lite ordning här. :) Ska tvätta imorgon & tänkte storstäda då också.

Mario lämnar jag till C på söndag är det tänkt. :)

Måste verkligen försöka få ut allt från datorn. :( Den pajar när som helst. :( Men brännaren krånglar. Har så mycket i datorn så jag försöker får tag i en extern disk. C hade en  disk men de krånglade så de gick inte. :( Syrrans kille ska först kolla på datorn & försöka fixa den åt mig när jag kommer ner. Ska höra med han om han har en extern disk.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»