-BBB!

Börjat med min nya dosering idag. Känner ingen skillnad just nu tar ju ett tag. Var till Apoteket & tog ut medicinen & bad om recept lista. Fick en jävla chock när jag fick papprena. Det var ju för fan 11 sidor med olika mediciner. Snacka om hemskt.

 

Varit till Solareturen idag men bara en liten stund. Sen träffade jag L i stan så vi umgicks lite. När jag kommer hem så ser jag att mitt internet inte fungerar. Blev jävligt förbannad pga att det har krånglat så mycket sen i Januari.

 

Ringde till Bredbandsbolaget & var rätt otrevlig. Men efter ett tag blev jag rätt mjuk. :p Killen jag snackade med berättade att han var 24 år men jag förstår inte varför han berättade det? Jag svarade honom då att jag var bara 25. Efter det svarade han jo men vi löste problemet tillsammans iallafall. Han hade ju så rätt så. Väldigt charmig kille verkade det som.

 

I morgon är det Solareturen sen blir det en runda till HAB!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»