-Dator jävel!!!!

Nu har jag gjort klart två saker till som jag påbörjade i morse. Haha chockad över mig själv faktisk. Tyvärr har jag lite små saker kvar att göra. Får se hur de blir med de. Just ni krånglar datorn som in i helvete. Jag hade/har en damp dag & är över allt & ingen stans. När jag har såna dagar som idag så har jag mycket tålamod till vissa saker men till andra finns de inget tålamod. Datorn är en av sakerna som jag inte har något tålamod till idag. Stänger den inte av sig snart kastar jag ut den genom fönstret. Har varit sånt krångel med den. Inte efter att min systers kille fixa den men nu börjar skiten igen.Sköj om jag får installera om den från grunden igen jag som inte köpt en extern hårddisk ännu. Nu ligger de minst 80 000 låtar, 15 000 bilder & massa video, intervjuer på bla. mitt favorit band Qlimax. Tagit evigheter att fixa in allt igen. Har till & med fått saker på Qlimax jag aldrig haft innan.Ingen jävel har en extern hårddisk att låna mig heller. Jag vet inte vad jag gör om jag får installera om den till grunden igen. Då kastar jag verkligen ut de genom fönstret & köper en ny. Den har stängt av sig nu men vet fan inte om jag vågar starta den igen. Jag ska göra ett försök att starta den nu. Ska fråga min syster om hennes kille kan fixa en extern hårddisk billigt han har en del kontakter. Hörs senare.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»