-Dränk dig.

Gå & dra något gammalt över dig va! Din mamma ville inte ha dig när du föddes så hon slängde dig i golvet. Va nog de som gjorde att du inte fattar. Du är inte värd att vara mitt mopphuvud på min skurmopp. Du är inte enst värd att vara skiten under mina skor. Gå & dränk dig så slipper jag ha med dig att göra. Du gör säkert många en tjänst om du gör de. Ingen har väl rikgtig våga säga vad dom tycker men jag är då fan inte fin i kanten. Du har gått för långt. Jag tar inte mer nu. Alla som känner mig som läser detta vet att jag säger vad jag tycker. De har tyvärr gått för långt. De jag har skrivit kanske vanliga människor tycker är elakt. Men de är så jag tycker. Jag står för de & har även skickat allt detta som jag har skrivit i sms till honom. Tror ni han fattar nu?
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»