-Förbannad!!!!!!

Tror människor att vi som är feta är feta för att vi bara sitter hemma i soffan & äter godis? En på FB påstod de. Blev väldigt arg. Kan man inte bli fet pga andra saker? Bara för att man är fet betyder de väl inte att man sitter hemma & bara äter godis? Hur fan tänker människor? Jag kan ju säga att jag är inte fet för att jag äter godis utan för att jag svälter kroppen. För att jag har intalat mig själv att jag blir smal av att inte äta. Sen är jag fet pga saker som hänt i min barndom som gjort att jag tröst ätit mat men inte godis. MAN KAN BLI FET AV MER ÄN GODIS!!! JÄVLA IDIOT!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sandra roos

bra skrivet +att man kan bli det pga medicin också vet jag några som har blivit

Svar: Ja det är ju sant de jag skriver. Sen om människor inte har någon koll är skamligt. Att dom tror att feta bara sitter hemma & äter godis de är därför dom är feta. De är ju skrattretande! Vem som helst borde veta att bara för att man är fet så måste man inte vara de pga av att man äter godis!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-05-08 | 21:05:44

»
»
»