-KNULLA!!! :-P

Som sagt jag letar inte kille. Kommer han så kommer han. De är inte så att jag går ut på gatan eller nätet & tar kontakt! Han kommer när jag minst anar det. Man ska inte leta för då hittar man aldrig någon! Klart jag saknar närhet de gör väl alla som inte har sin andra halva. Jag vill inte bara ha närhet för en kväll & sen typ hejdå. Då kvittar de verkligen för mig! De handlar om så mycket mer än bara närhet för mig. Att ha närhet av någon som bara vill en kväll är inte lika mysigt & speciellt som med en man vill dela sitt liv med. De är de känslan jag vill ha. Som jag har skrivit närhet för mig är så mycket mer än bara sex!
 
 
Ursäkta rubriken! Haha. :-P Kunde valt ett finare ord. :-P Men som sagt jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle & ni som känner mig vet att jag inte är så fin i kanten av mig & att det aldrig varit en stark sida hos mig! Den sidan har aldrig funnits hos mig & kommer heller aldrig göra. Ska jag börja vara fin i kanten så är jag inte Anna längre.
 
 
Många upplever mig som uppkäftig & elak. Men jag är bara ärlig när jag säger något & de som känner mig vet alltid vart jag står & att jag säger precis vad jag tycker & vill. Med mig behöver man inte gissa sig till saker. Antingen JA eller NEJ inget TISSEL eller TASSEL! Jag kör med RAKA RÖR annars kvittar de.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»