-Någon tog min tvättid igen! :(

Igår så tvättade jag. Men som vanligt när jag kommer ner har någon granne tagit min tvättid & jag misstänker att det är samma som alltid brukar ta den. Sa jag gjorde något som kände så hemskt igår jag tog hennes blöta tvätt & drog ner & kastade i hörnet på bordet. Det är inte första gången det händer att någon tar min tvättid. Så jävla trött på det. Så nu fick de vara nog. Ska prata med hyresvärden i morgon. Har en aning om vem det är som gör detta. Har börjat när nya grannen flyttat in! Dom senaste nya hyresgästerna som min hyresvärd har tagit in har ju varit helt körda enligt mig & efter ett tag enligt honom själv också.

 

Cyklade bort till C till Tio´s loppis & var där några timmar så att C slapp sitta själv. Sen när vi hade stängt fick vi låna T bil ner till Centrum för att köpa cigg till C & köpa lite mat. Köpte en del på loppisen, som vanlig säg. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»