-ÖPV ILLA????????

Mötet gick bra på ÖPV. Sjuksköterska är väldigt, väldigt orolig för mig. Har varit där två gångerna nu. De va illa sist jag va där men idag började hon prata om inläggning. Är väl illa när hon börjar prata om det & inte jag. Jag vet själv att det är illa & har varit sedan ett år tillbaka.


Hon skulle rådfråga min DR på måndag om hur dom ville gå vidare. Så sjuksköterska ringder mig på måndag med mer info!


Har gått upp 3KG! Kanske tid att börja träna igen? Vore enklare om jag orkade ta mig utanför dörren mer än när jag måste. Vill inte träffa folk. Lättast är ju att sluta äta då slipper jag träffa folk & går ner.


Sen Januari har jag haft ner rullat & helt svart i lägenheten. Har stängt in mig i lägnheten när jag kunnat. Vissa vänner har även kommit & kollat mig för att dom varit oroliga eftersom jag inte hört av mig.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»