-Sexuella övergrepp!!

Mötet var så jobbigt. Har börjat bearbeta dom sexuella övergreppen jag va med om i många år under min barndom. Har aldrig riktigt prata om de som jag gjorde idag. De är riktigt kämpigt att gå igenom.


I alla år har jag stängt av vad som hänt. Har inte velat veta av det. Har varit rädd att nysta & ta tag i det.


Många av mina diagnoser som jag har idag är pga de jag varit med om & det fick jag svar på idag. I stora drag så har min bror tagit över hela mitt liv & har gjort i många år. Han har orsakat stor skada & gjort så stora ärr i mig. Det känns jobbigt att skriva de men han har förstört mitt liv. De är tanken jag tänker nu & den tanken har jag aldrig haft förut. Men fick den efter mötet idag.


Grät hela bussresan hem! Vill bara glömma! Vill inte känna! Men jag vet att jag måste få fram mina känslor & bearbeta det men utbildade & kunniga människor. De är det jag gör nu!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sandy

All styrka till dig Anna på vägen till ett bättre mående.

Svar: :) Tack gumman!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-05-14 | 22:31:00

»
»
»