-Socialfobi!!!

Har inte varit ute bland så mycket folk på ca 2 veckor som jag varit idag. Så är helt slut. Har papper på att jag har socialfobi när jag är en okej Anna är de jobbigt att vara bland folk. Men som jag mår nu så är de ännu, ännu & ännu svårare att va bland folk & åka buss. Ingen kan säga att dom förstår hur det är att ha socialfobi om dom själv inte har de. Varje dag är en kamp när man har socialfobi!Klarade av att handla idag & kände ingen panik när jag skulle betala. Vissa dagar kan jag gå in i affären plocka ner varorna jag ska köpa går & ställa mig i kö men jag klarar inte av att betala. Då går jag ut från affären igen. När detta händer blir jag helt kallsvettig & skakar det är hemskt värsta paniken. Känslan & tankarna som kommer i huvudet när detta händer är att jag snart svimma.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»