-Tor & fre!

I torsdags så lämnade jag in min mobil Phone house. Finns en kille på Phone house som pappa brukade göra affärer med när han bodde här uppe. Lite tur hade jag fast att jag va tvungen att lämna in min ägodel. Killen som pappa brukade göra affärer med jobbade & hjälpte mig. Jag fick en helt ny långe mobil, han öppnaden framför mina ögon. Så lite glad blev jag fast det är ju fortfarande en så kallad stenålders mobil. Haha.

 

Träffade J & vi käkade frukost tillsammans med hennes kille. Sen så bar det iväg till Haga på möte. Mötet där gick väldigt bra & jag hoppas på att detta kommer bli bra nu. En miss jag gjorde på torsdagen & det var att jag skulle kört av mig till L men har fortfarande inte gjort det.

 

De blev en massa film & tv tittande på torsdagen.

 

Igår hände inget speciellt. Jag kollade en massa film & mötte upp C hon hade lite mobiler jag skulle kolla på. Grannen var här & färgade mitt hår. Så nu är jag svart igen. J

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»