-Varför jag blev så förbannad på Solareturen igår!

Nu ska jag berätta varför jag blev så förbannad igår på Solareturen. Det finns en äldre gubbe som gått med kryckor ett tag för att han gjort illa sig i foten. Han är på en avdelning där man håller på med ramar & tavlor. När jag ska gå ut i affären så måste jag alltid gå förbi hans arbetsplats.

 

Jag skulle ut till affären igår så innan jag går förbi hans arbetsplats ser jag att flera personer går förbi & kollar konstigt på golvet vid hans arbetsplats. När jag kommer fram så ser jag att gubben ligger på golvet i massa glassplitter & försöker ta sig upp. Människor fortsätter bara att gå förbi & bara glor. Varför hjälper igen honom? Jag hjälper gubben upp & han blir så glad. Jag tar även & sopar upp allt glas. Han är så tacksam & tacka massor av gånger.

 

Efter ett tag kommer en av cheferna & frågar gubben om vi skulle hjälpa han över övergångsstället också. Verken jag eller gubben skrattar. Den chefen hatar jag verkligen han är alltid så jävla spydig & rå i käften.

 

Vi har haft våra högljudda samtal han & jag. Därför brukar jag undvika han & när han väl pratar med mig så är jag rätt avig & spydig tillbaka. I alla fall när han frågade den jävla frågan om vi skulle hjälpa gubben över övergångsställer också så höll jag på att gå av. De var så nära att jag slog han på käften….. Man säger väl för fan inte så?????

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»