-Bara vänner så tro inget annat! :P

Snacka om att behöva rensa mejlen lite. :P Haha! Har aldrig haft så många. Men de lär ta en jävla tid. :( Ska träffa tjejen som hittade mitt busskort runt 17:30! :) Har plockat lite här hemma ska väl snart käka tänkte jag. Imorgon är det träning som gäller. :) Sen ska jag nog tvätta om det finns tvättid. Alltid lika kul! :( Men skönt när det är gjort. :) Jag & T ska dricka lite & käka gott. :) Det är så skönt att ha lite sällskap måste jag säga. Jag vet att många tror att vi är tillsammans men så är inte läget. Jag blev bara så otroligt nere & ledsen pga. att det slutade som det gjorde med J! Skönt att ha någon att kunna snacka med då & slippa vara själv & tänka så otroligt mycket som jag brukar göra. Och nej jag & T är inte tillsammans & vi känner inget för varandra vi är bara väldigt bra vänner. :) Jag vet inte om T kommer idag efter jobb eller hur han gör. Har inte snackat med honom något idag. Han sov så gott när jag gick i morse.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»