-Jobb, Polisen, ÖPV & medicineringen!

Haft en underbar dag på jobbet med mycket skratt & dans. :P Haha. Fast har haft mycket att göra. Var även till Polisen med papprena jag lovade att komma in med angående ett samtal med en kille på Facebook. Polisen ska kontakta mig sen.

 

Mötet med läkaren på ÖPV gick väldigt bra. Han va invandrare & jag va så negativ när jag kom dit men det gick så bra. Han va riktigt bra. Mycket ändringar i medicineringen & jag hoppas till de bästa. :)

 

Som alla säker läst glömde jag min medicin i lördag så den tog jag inte & i söndags glömde jag den också & även igår. Och när jag kommer in till stan i morse så kom jag på att jag glömt medicinerna hemma åter igen. Men orkade inte åka hem & hämta den. Så det är alltså fyra dagar jag varit utan medicinerna som jag skulle haft kl 12 & 14. Hur mår jag efter det? Bra fråga! Mår väl rätt bra ändå. Känner mig otroligt trött & okoncentrerad bara.

 

Har nästan precis kommit hem. Har städat lite, diskat, fixat kattlådan & käkat & gjort matlåda nu ska jag snart hoppa in i duschen. Imorgon blir det först träning sen jobb.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»