-Lycka.

Sist jag va hos DK som va för en v sedan så gjorde vi detta snöret. Vilket ska symbolisera min lycka till min familj & Helsingborg. När jag mår sämre så ska jag ta fram det & försöka tänka på familjen på den lycka som väntas. Har haft med den varje dag i fickan & allvarligt den hjälper lite. När jag tar fram snöret så får det mig att börja tänka på allt som är på gång att hända & att allt snart är fixat till det bättre. Jag känner alltså lycka när jag tar upp det!

 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Jag älskar dig så mkt storasyster <3 å jag hoppas du vet det... Är såååå glad för din skull, önska du kunde se vilket smile jag får på mina läppar genom dator skärmen... Älskar daj pozz pozz

Svar: Tack hjärtat! Så glad för att håller på att lösa sig för dig också! Allt kommer på samma gång nu! :) Lite tur ska vi ha eller hur? Vi som kämpat så. Tack för att du finns vid min sida & tror så enormt mycket på mig som du göra! Tack för att du ger mig styrkan att kämpa! Du är en stor faktor i att jag fortsatt kämpa! Älskar dig så enormt mycket lillasyster. Love u! <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-10-11 | 23:51:40
Frida

Du är guldvärd och låt aldrig någon få dig å tro annat. Älskar daj syster <3 Du ska se att vips så är du här nere och vi kan koppla av och börja fokusera på nya mål. Man måste bara ta en sak i taget så de inte blir för mkt. <3 Trevlig helg.. pozz å kram

Svar: :) Helt rätt gumman! Trevlig helg på dig också. Hälsa göbben. Love u <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-10-12 | 11:09:22

»
»
»