-SKÄRPNING ANNA! :P

Nu lär jag inte behöva köpa skor på ett tag iallafall. Är super nöjd med de två paren jag köpt nu på minde än en månad. :) Har sett ett par till på Stadium som jag skulle vilja ha men dom kostade en hel del så dom får vänta. Fick även mejl från Tvättex idag om att mina saker som jag beställt lämnade Uppsala idag & kommer komma till min dörr inom kort. :) Skönt! Ska ringa DVH idag om jag hinner. Laddat ur mobilen helt & har den avstängd nu när jag laddar upp den igen. Kan vara bra ibland. Har även ringt AB på HAB så det är fixat. Sen har jag ringt VC om mina fötter. Så det är också fixat. Imorgon eller om jag hinner idag ska jag ringa SOC i Helsingborg & se hur jag ligger till i kö & så. Har faktiskt inte ringt på två veckor nu. DÅLIGT ANNA SKÄRPNING! :P

 
 

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»