Gubben va 77 år & jag ville peta ut hans ögon med min penna!

Det va en gubbjävel på busstationen som säkert satt & kollade på mig i minst 20 min. Jag kollade tillbaka. Det ända jag tänkte på va att jag skulle ta min penna & trycka ut hans jävla ögon. Tycker inte om sånt. Men iallafall blev trött på att han kollade så jag gick fram till han & nej jag tryckte inte ut ögonen utan gick fram & frågade han vad fan han glodde på?? Till svar fick jag att du har väldigt fräsig frisyr. Det va väldigt fint på dig. :) Vi börjar prata tills hans buss går. Gubben berättar att han är 77 år. Haha. :P go gubbjävel måste jag säga. Han berättar sin livs historia vilket va en väldigt gripande historia! Helt otroligt att gubben fortfarande lever. Nu har jag hjälpt han på bussen som han skulle med. Så nu sitter jag & väntar på min.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»