-Facebook, Badoo & KIK!

Att jag tar bort vissa vänner på Facebook betyder inte att jag inte tycker om dom eller vill ha kontakt. Det beror på att vissa personer är så otroligt falska och ser att man har gemensamma vänner sen tidigare osv. Den personen jag snackar om nu började fråga ut mina vänner om mig, hur jag är, vad jag gör osv. Sånt tycker jag inte om. Du kunde frågat mig, vi var vänner på Facebook.

 

Så på Facebook blir du inte accepterad som vän fler gånger. Du har min Badoo & min KIK. Blir bra så! Tycker verkligen sånt är lågt när vuxna människor gör så. Är väl inte så jävla svårt att fråga mig? Jag hade väl inte skadat dig eller var det de du trodde? Helt fel tänkt i så fall killen!

 

Har får så många meddelande på Badoo & KIK från dig nu & jag svarar när jag känner för det & om jag känner för det. Vet att du även läser här! Sms:a inte mer jag svarar om lusten faller på! Blir bara jobbigt om du fortsätter.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»