-Förbannad!!

Idag så har jag varit så förbannad. Har nog aldrig tränat så hårt som jag gjorde idag. Har redan början till träningsvärk! Efter träningen va de jobb & sen trodde jag att jag skulle på möte senare idag men de skulle jag inte. När jag satt på bussen hem stört grinade jag. Vrf vet jag inte känns som jag håller på att gå in i väggen. Har jag otur vilket jag oftast har så kan jag få leva i ovisshet i ett & ett halvt år till. Visst de har gått ett halv år sen vi sökte men ändå ett & ett halvt år. Orka leva så & inte veta om man flyttar om en v eller om ett halv år eller ett år! Sover jättedåligt. Mår alltså skit om jag ska vara ärlig. Men bilden jag la upp innan detta inlägget hade en kompis lagt upp på Facebook & bilden fick mig att skratta en hel del. Bilden gjorde mig på bättre humör!!! ;)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»