-Gick skit hos läkaren idag! :-(

Besöket hos läkaren gick väl inte direkt bra! Har för lita vitaminer i kroppen bla järn, kalcium, B12 & massa annat skit. Så han ville ta ytterligare prover så va bara att sätta sig på provtagningen åter igen. Idag fick hon sticka mig en hel del gånger innan hon fick något blod. Armen är helt blå & öm.
 
Förra på torsdagen tog jag prover, söndags, igår & idag! Detta är sjukt alltså! Så enormt trött på att springa hit & dit hela tiden.
 
Läkaren hör av sig när han fått svar på de jag tog idag så ska vi diskutera behandling. Blir väl bla en spruta i röva med jämna mellanrum när inte järn tabletterna hjälper längre. En massa annan slut med tabletter! 
 
Han sa även att det inte är så konstigt att jag har huvudvärk varje dag, känner mig yr & känner mig svimfärdig & orkeslös när inget av något alls står rätt till i min kropp. En väldigt trevlig läkare! 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»