-Gör de som faller mig in!

Idag har jag käkat frukost med J. Efter det köpte jag en macka till pappa Baloo & åkte hem till honom & överraskade honom. Han blev så glad. :-)
 
Sprungit runt på olika Apotek igen för att få ut min tyngre medicin som dom kallar det på Apoteket. Så trött på att dom aldrig kan ha den hemma. Dom får hem 1-2 förpackningar i v! Eftersom att jag inte kommer ihåg vilka Apotek jag beställt medicin på så ber jag dom aldrig beställa hem till mig. Jag vill inte vara låst för att behöva gå till ett speciellt Apotek pga. det. Utan jag vill gå på de Apoteket som faller mig in.
 
Hatar att vara låst. Jag har börjat bli sån att jag bara gör vad jag känner för de andra skiter jag i eller tar någon annan dag. Alla måsten är jag så trött på. Flyta runt är de som jag gjort en längre tid nu & jag trivs med det. Iallafall nu! Har mina perioder!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»