-Dagarna går i Helsingborg!

I torsdags kom min lillasyster & hennes kille & hämtade mig för att jag behövde iväg till Willys & storhandla. Så dem var snälla & ställde upp.
 
Idag har jag skulle gå iväg till Ö&B hela dagen men har fortfarande inte kommit iväg. Måste gå dit senast imorgon för att jag måste verkligen köpa kattsand & dricka. 
 
Var ju iväg & storhandlade i torsdagskväll & då köpte jag 8 dricker & de är slut idag. Helt otroligt, helt sjukt & förjävligt av mig! Men när jag gör saker som dammsuger, fixar i lägenheten & så då dricker jag enormt. Har jag dricka hemma dricker jag det först & när det är slut så går jag över till vatten.
 
Fick hem mitt köksbord igår som jag fått av lillasyster. Hon körde hem det till mig. Så det är på plats. Har inte börjat spika upp saker i köket ännu. Vet inte hur jag vill ha det.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»