-Nu är det inte mycket kvar.

Idag åkte jag först in till stan till mitt jobb & lämnade alla mina arbetskläder, tömde mitt skåp & sa hej då. Efter det kom U-K & hämtade mig & vi åkte & handlade tills onsdagen då jag flyttar. Sen gick vi & avslutade Solareturen med min handläggare L & sen avslutade vi med C också. Så nu är det gjort.

Efter detta så mötte jag J vid Myrorna. Skrev på en del papper & sen gick vi till Myrorna & kollade lite. Efter det gick vi till garnaffären & sen gick vi & handlade bagett & åkte hem till J sen skjutsade hon mig hem.

Här hemma har jag nästan packat allt nu. Ska bara dammsuga av & städa toaletten. Z kom & klippte mig & färgade håret på mig. Nu ligger jag & ser på Criminal minds.  

Pappa hämtar nyklarna imorgon till min lägenhet & elen är tecknad för tre år nu,  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»