-J på besök!

Idag har J varit här. Började med att hon hämtade mig & vi åkte ner till Konsum & handlande sen åkte vi hem till mig & fikade & fixade lite.  Vi har gått igenom alla papper från socialen som jag fick med posten i fredags. Papprena stämde överhuvudtaget inte så att det har blivit en ända röra. Men vi ringde socialen i fredags så de ska återkomma nu på onsdag igen så att vi ska gå igenom allt så att allt blir rätt igen.

Antagligen har vi hittat en flyttfirma som är ännu billigare än den vi tänkt oss från början men vi måste kolla upp den lite mer först innan vi kan säga mer om den.

Har bakat äppelpaj till imorgon då kommer DK på hembesök till mig för första gången. Orkar inte ta mig ner till henne i detta väder så vi bestämde att hon skulle komma hem till mig.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»