-Resan hem!

Idag gick jag & pappa upp klockan 7. Resan hem började idag. Från Helsingborg till Göteborg blev det buss sen två timmars väntan på tåget till Karlstad. Så nu sitter jag på tåget.
 
I två dagar nu har jag känt mig så ledsen i bröstet känt att det blivit tyngre inom mig igen. Det är den beskrivningen som jag har beskrivit sedan jag var sex år gammal eftersom att jag inte kan förklara vad det är & varför jag känner så. Dessa känslor får jag alltid när jag lämnar min familj!
 
När jag hade sagt hejdå till pappa Baloo & bussen hade åkt en bit kom alla tårar! Va helt förstörd!
 
Nu blir det som vanligt i några v som det alltid blir efter att jag lämnat min familj. Äter inte, bara sover, gråter & åter sover för att slippa tänka & känna! 
 
När jag landar i Karlstad så väntar U-K på mig så ska vi köra & handla på Willys, sen inom C & hämta ett viktigt papper sen vidare hem till mig. 
 
Katterna Mario & Linus är redan hemma dom kom hem igår på kvällen C & Z har passat dom så bad dom lämna dom igår eftersom att jag kommer hem idag.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»