-Sexuella övergrepp & J!

Idag har jag & pappa bara haft en inne dag. Idag kom min bror hem han har varit utomlands ett bra tag tillsammans med sin tjej. Han & hans tjej har sagt upp sin lägenhet för ett tag sen. Så min bror bor hos hos pappa i hans lilla etta & min brors tjej bor hos sin mamma. Min bror ska inte bo här en längre tid, han & hans tjej letar ny lägenhet. Men ifallall så ska inte min bror bo här medans jag är här. Vilket jag tycker är väldigt skönt pga allt det som han utsatt & gjort mot mig när jag var liten. När han kom & jag såg honom blev jag så ledsen, deprimerad, fick en konstig känsla i magen, blev tungt i bröstet osv. Har varit nedstämd sen han gick & ledsen. Precis när han hade gått så skakade jag i hela kroppen.
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sandy

Att du är såhär öppen hjälper även många andra ...inte minst mig ;) Stolt över dig Och din blogg Anna.. Och över mig också, att jag inte skyddar sanningen och fel person längre. Finns här alltid när och om du vill.

Svar: Tack Sandy! Du har varit otroligt stark & har fått gå igenom mycket. Och du är verkligen en person som jag starkt tycker om! Finns för dig också. Kramar.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-01-01 | 17:40:29

»
»
»