-Fullt upp idag! :)

Idag åkte jag ner till stan runt 11 & skulle teckna träningskort för ett år men personalen började inte jobba fråns 12 & det hade jag glömt. Så jag gick till Stadium & handlade ett par nya shorts. Så jag tog bussen till Ö&B & handlade lite & sen gick jag hem. Sen tog jag bussen in till stan igen vid halv ett & gick till gymmet & tecknade träningskort för ett år så nu är det också gjort. Sen tog jag bussen till Willys & handlade en hel del & gick jag hem sen. Runt 16 träffade jag en kompis. Vi satt & snackade & hade trevligt tillsammans. Sen kom mina två lillasystrar & hämtade mig så att jag kom till Willys & handlade alla de tyngre sakerna. Så har väl min dag sätt ut idag. Nu ligger jag & kollar på tv & tar det lugnt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»