-Ledsen, ångest, nedstämd & massa tankar!

Psykiskt mår jag inte alls bra. Skulle ringa Öppenvården idag men har faktiskt inte gjort det fast att jag egentligen borde! Har mått sämre psykiskt rätt länge nu. Massa dumma tanka & så. Varför vet jag inte, de bara kommer.
 
Jag försöker hålla skenet uppe men vill helst vara ensam & bara stänga inne mig i lägenheten. Men jag vet själv vad både läkare & psykologer sagt & innerst inne vet jag själv att det är då jag verkligen måste kämpa mig ut om det bara är fem minuter så är det bra.
 
Känner massa ångest, känner mig väldigt ledsen & nedstämd helt enkelt. Pappa Baloo fråga ofta varför jag mår som jag gör. Innerst inne vet jag inte själv varför jag mår såhär. Hade jag vetat varför jag gjorde det så hade jag ju gjort något åt det. För innerst inne vill jag vara en glad Anna utan att behöva låsas att jag mår bra när jag innerst inne inte gör det.
 
Just precis i denna sekund tänkter jag på vad min lillasyster alltid sagt & säger till mig. Kämpa Anna, tro på dig själv! Jag brukar vekla upp byxorna & kolla på min vad där jag tatuerat in hennes ord fast på engelska "Belive in yourself! " För någon vecka sedan gav den mig kämpaglöd, den gjorde mig glad & den fick mig att le från hjärtat!  Men nu undrar en längre tid har inte tatueringen hjälpt mig. Men de kommer tillbaka med tiden! 
 
Tatueringen & min lillasyster tro på mig fick mig att kämpa i Karlstad. Hon fick mig att inte ge upp! Hon har & är ett enormt stöd för mig! Tack för att du finns älskade lillasyster!  Älskar dig!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Du är så söt! Älskar daj storasyster! Allt kan bara bli bättre <3 finns här på de lilla sätt jag kan! Har inte mkt tid över efter jobb å är rätt trött av mig men om jag kan hjälper kag sig gärna! Va rädd om daj! Pooozzz

Svar: Tack! Det vet jag att du gör älskade syster! Älskar dej! <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-07-03 | 16:17:21

»
»
»