-Åter en söndag i mitt liv! :)

Idag har jag städat toaletten, diskat, smått sugit golv lite men inte i vardagsrummet utan jag vilade lite nu från det & satt mig vid datorn. Jag ska ju ärligt säga att jag fryser om foten. Kan ju inte få på mig en strumpa ens. Jag lagt om det idag. Igår la jag om det tre gånger & lika mycket var & lika äckligt luktade det varje gång & när jag la om idag så ska vi ju inte snacka om hur jävla illa & hur jävla gult allt var.

Idag händer väl inget speciellt skulle jag tro. Ska väl försöka ta & gå ut på balkongen när solen kommer till min sida ett lite tag. Är ju rätt tråkigt att bara sitta här måste jag säga men kan ju faktiskt inte göra annat nu när detta har hänt med foten.

Fan vad negativ jag känner mig & har känt mig sen i fredags, så jävla trist.

Imorgon ska jag åka & se vart sjukgymnasten & akupunkturen ligger så jag vet det tills tisdag tror jag det var. Sen ska jag även ringa Vårdcentralen för en ny tid för omläggning sen händer det väl inte så mycket mer. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»