-Enligt många ser jag inte glad ut så ofta...

Fick en kommentar på en bild på Facebook som jag la ut igår på mig & min lillasyster när vi var & grillade. Jag ser & är glad på kortet. Kommentaren jag fick va typ såhär: " Det är första gången Anna som jag ser att du är glad! " Hur fan ska man tolka det? De är väl bättre att man ler & ser glad ut när man verkligen är glad. Eller? Ska jag le & vara glad på lossas det kan jag inte. Visst jag ler & ser inte glad ut så ofta men när jag väl är det så syns det & min omgivning vet att jag verkligen har roligt & är glad. Leka glad är & kommer aldrig bli en del av mig Anna! När jag är glad & ler gör jag det med hela hjärtat,  ansiktet & kroppen. Gilla läget eller skit i att umgås med mug eller att vara i min närhet! Lätt & enkelt! Puss å haj!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»