-Gjort lite mer måste idag! :)

Nu har jag & J varit & kollat var Deltagruppen ligger alltså sjukgymnasten & akupunkturen. J hade inget för sig imorgon så hon hänger på dit. :) Sen har vi varit till Apoteket & kollat lite saker & så. Sen åkte vi hem till mig & klippte mig åter igen. Det växer som fan måste jag säga, så jävla jobbigt. Så nu har jag duschat & sitter i soffan med sociala Linus. :) Gick hur bra som helst att gå i skorna men tyvärr så blev det lika guld & äckligt som det varit de tidigare dagarna vilket jag förstår & va beredd på eftersom att det blir otroligt varmt i skorna.

Nu ska jag bara ta det lugnt idag. Och hoppas på att det snart blir sol på min sida så att jag kan sätta mig på balkongen lite. :)

Ska ringa Vårdcentralen efter lunchen här & se vad dom säger. :) Min läkare kommer tillbaka på måndag från sin semester. :) Så ska till honom den 24 Juni igen för kontroll av urin, vätska & såret på foten plus värken i armen.

Den 24 Juni fyller även min lillasyster E 22 år! :) Imorgon är det sjukgymnasten & akupunkturen jag ska på.

På torsdag ska jag & J till Pålsjöskog om min fot tillåter att vara ute & gå lite i skogen. :) Hoppas även på fint väder.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»