-Hunnit med otroligt mycket på kort tid!

Nu har jag diskat, putsat fönstren, fixar kattlådan & sugit golven lite. Sen har jag varit till Vårdcentralen & lämnat massor av papper av två veckors mätning av urin & mätning av vätska jag druckit. Blev äntligen fri från det i lördags det var sista dagen då. Så nu kan jag så gott som leva normalt igen utan att behöva tänka på papper, penna & alla mätningssaker. Har inte varit & lagt om såret för att det ser så fint ut idag så jag väntar tills imorgon tror jag. Sov utan alla bandage & saker i natt, så det vätskar inte längre. Och vet ni vad jag har fått på min strumpor & kan gå sakta men säkert i mina vanliga skor. :) Men jag kommer bara gå i dom & ha på min strumpor nu när vi ska iväg & åka buss & så. Sen blir det barfota igen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»