-Mina mål när det gäller träning!

Jag tror inte att jag kommer klara att komma igång med träningen till v. Min fot ser inte bra ut. Men det kan ju faktiskt förändras det är bara fredag idag. Men att det ska förändras & bli bra tills måndag tror jag inte ens på själv. Haha, tyvärr!
 
Jag känner mig så sprallig, kan inte vara stil, sover dåligt & känner inte denna sköna känslan som jag känner när jag fått träna. Vet inte hur jag ska förklara men jag känner mig nöjd, glad & det känns som jag finner innre ro efter att jag tränat.
 
Träningen gör så att jag mår mycket bättre psykiskt. Jag känner mig glad, nöjd med livet, inte lika trött, kan sova & har lättare för skratt! När jag tränar känner jag att jag gjort något som är positivt & bra för mig! Träning är nog den bästa medicinen! 
 
Mitt mål är att gå ner 20 KG! Men kommer ta 5 KG i taget som små mål! Kan inte göra som jag gjorde gör 1 år sedan & ta 20 KG som mål direkt. Då blir målet för stort & jag blir bara deprimerad utan kommer ta små mål i taget. 
 
Ska föra dagbok på vikten ner, min vikt upp, när vikten står stil, vad jag tränat, hur mycket, hur länge, hur & vad jag ätit. Sen ska jag även börja med dryckerna igen eftersom att jag är så dålig på att äta. Målet är att jag ska lägga 100% på detta när foten är helt bra igen! 
 
Dagboken på min vikten ner, min vikten upp, när vikten står stil, vad jag tränat, hur mycket, hur länge, hur & vad jag ätit. Vet jag inte än om jag ska lägga upp här på bloggen. Kommer väga mig 1 gång i veckan!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»