-Dagen har varit kanon bra! :)

Det gick jättebra på ÖPV det tog väl ca 10 minuter hos henne. :) Vilket är skönt. Alla kontroller va perfekta så ska tillbaka efter nästa läkarbesök då jag ska ändra medicineringen igen. Hade otroligt mysigt hos pappa Baloo. Min lillasysters kille kom också & hälsade på också. Sjukgymnasten på HAB gick också jättebra va väl inne max 5 minuter men hon hade avsatt 1 timmer för mig. Men det går fort när jag et vad jag vill & vad jag ska ta upp. Jag är ju ingen tjej som inte har en aning om vad jag vill, utan jag är bestämd & vet vad jag vill. Efter HAB så mötter jag upp pappa Baloo på stan så att vi gick & käkade mat sen så åkte jag hem. Ringde även Vårdcentralen för att boka in ett läkarbesök så ska dit på fredag!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»