-ÖPV!

Vet att det är sex dagar sedan som jag skrev väldigt dåligt av mig! Jag mår fortfarande enormt bra!
 
 
Dagen i förr går började med att jag tog & besökte min älskade far Baloo. Vi käkade mysig frukost tillsammans, lekte med mobilerna som vanligt en hel del & kolla massa tv. Efter en stund så gick vi ut i det fina vädret. Vi gick ner & kollade i lite affärer pappa vill ha ny tvättkorg.
 
 
Var även till ÖPV & träffade min ordinarie läkare för första gången. Ändringar i medicinen gjordes. Hon är riktigt bra. Vi kom fram till att vi ska fortsätta att utreda min AD/HD mer grundligt för att jag ska få så bra hjälp som möjligt. Det ända som gjorts i Karlstad är att läkarna ändrat i medicingeringen men det finns så mkt annat som kunnat underlätta för mig i under alla dessa år som gått. Men nu kommer saker iaf att hända. Vilket känns enormt skönt. Hon skickade även iväg ett mejl till en utredare!
 
Igår så gick jag ner till Apoteket & hämtade ut mer medicin. Pappa kom förbi en stund också!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»