-Vårdcentralen, träning & SOC!

Var till läkaren på Vårdcentralen idag. Han är otroligt duktig måste jag säga & bryr sig verkligen. Ska börja att mäta vatten & urin i två veckor nu åter igen. Sen ska jag tillbaka till honom om ca fyra veckor. Han ska även skicka en remiss till njurspeciallisten eftersom att i Karlstad har man inte undersökt mina njurar. Efter läkarbesöket så skulle jag in till labb & ta massa prover. Var ett helvetes besök där måste jag säga. Hon provade att sticka mig fem gånger i olika ställer på båda armarna & lyckades inte få något blod! Jag är inte ens nålrädd men ändå sista rundan när hon hade nålen i mig & rotade runt så svimmade jag faktiskt! Så ska tillbaka för nytt besök på fredag morgon & se om dom lyckas får något blod då! IDIOTER enligt mig iaf!

 Idag har jag även varit & äntligen tecknat detta jävla träningskortet som jag tjatat om i evigheter. Men nu är det äntligen gjort. :) Pappa har varit här en stund idag också.

Imorgon kommer SOC & gör ett hembesök för att se så lägenheten är okej eftersom att jag bor i en akut längenhet så måste dom göra såna besök ibland. SOC har tydligen varit här massa gånger & knackat men jag har inte varit hemma så hon hörde av sig idag & bokade en tid istället. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»