-Läkaren på Vårdcentralen idag!

Idag har jag varit till läkaren på Vårdcentralen pga att jag är så trött, orkeslös, ont i huvudet, mår ständigt illa, ont i kroppen, yr & för att jag fryser ständigt. Så han tog nya prover.
 
Sen la han om min fot. M har ramlat över den två gånger så jag har haft ont i den bra många dagar nu men inte brukat allvar att ringa om det. Så tog upp det med honom när jag ändå va där.
 
Så han har skickat iväg en remiss till röntgen så att vi kan se om det är ett benbrott eller bara en spricka i foten. Själv tror jag bara att det är en spricka.
 
Han kollade även igenom alla mina födelsemärken på rygg & armar för att M va lite orolig för vissa på min rygg. Så tyckte det var lika bra att kolla dom när jag ändå va hos läkaren. Men alla såg bra ut.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»