-Lata JÄVLAR!

Jag vet att jag kommer få en del reaktioner på vad jag skrev i mitt tidigare inlägg. Och jag bryr mig inte så mycket om det eftersom att det är ren sanning som jag skrivit! Jag hoppas att de som borde ta åt sig gör det också för jag vet att en del läser min blogg!

 

Tänkt på en sak.... Att vissa är vekligen LATA JÄVLAR! Just nu när jag tänker på allt så är jag riktigt förbannad på att de ska ta sån jävla tid. Vissa säger att dom försökt göra det, det osv, osv. Men sen hade dom inte tid att fortsätta utan ska ta tag i det en annan dag osv osv. Men någon jävla dag måste man ju ha några besked till mig?!

 

Just nu är jag bara så uppe i varv, så jälva förbannad, ledsen & besviken på det människor som jag ska kunna lita mest på! Men vad vet jag det kanske är så att det ska vara såhär. Vem fan vet?! Inte jag!

 

Jag tycker att jag har försökt vara lugn & accpetera att det varit såhär. Men hur länge ska man acceptera att det är såhär? Mötet va för ca 6 veckor sedan! 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»