-Vem är S? Vissa personer i min närhet är SLAPPA JÄVLAR!

Skrev ett inlägg om att jag va ostabil & har fått en kommentar på det. Men kan tyvärr inte komma på vem S är? Kan bara berätta för dig S att inget händer någonstans här. Står & trampar på samma ställle sedan innan det stora mötet med alla myndigheter. Jag upplever att de flesta på det mötet tog åt sig uppgifter för att det skulle se bra ut. För inget händer. Det ända som hänt är att jag har fått en psykolog. Så HAB & SÖDER har gjort det som de tog åt sig.

 

Har en hel del att säga på nästa mötet som är i Januari igen. Alla som va med på det mötet sist är med på detta i Januari också. Jag gick rätt hårt på vissa på mötet sist. Och det kommer jag att göra på detta mötet i Januari också.

 

När saker förväntas av mig så är det så jävla viktigt att jag gör det. Men inte fan när andra ska göra saker! SLAPPA JÄVLAR!! Å ENBART MASSA SKIT SNACK!! Trött på att saker ska ta en evighet & att man ska behöva tjata hål i huvudet på vissa & ändå händer inte ett skit! Börjar känna att jag kanske klarar mig bra utan alla inblandade. För när jag ska göra saker så behöver ingen jävel tjata på mig utan det bara görs & det är så det ska vara!

 

Jag är tacksam för att du bryr dig om mig & blir glad av att se att du läser min blogg. Jag hoppas att du hör av dig igen. Kramis.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»