-SOC mötet gick väl sådär!

SOC mötet idag gick väl sådär. Fick lite smått utbrott när det gäller allt med kontaktperson & ledsagaren om jag säger så. Hon som satt mitt beslut på det gick jag rätt hårt på. Men det är inte mer än rätt enligt mig. För i beslutet står det att personen som utses till kontaktperson ska vara aktiv i min träning. Beslutsfattaren skulle aldrig ha godkänt min ansökan om deras regler säger något annat angående det. Psyk ska fixa så att jag får en utvärdering av en psykolog. Ska även vara ärlig så mins jag inte så mycket mer av mötet pga. Att jag var så förbannad & efter en bra stund så jävla slut i huvudet. Det var roligt att träffa J igen måste jag säga. Hon åkte ju ner från Värmland för att vara med på mötet. Vi ska ha uppföljning i Januari för att se så att alla har gjort vad dom lovat & ska.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»