-Drömmen är tillbaka!!

Har varit vaken sen halv tolv i natt. Vaknade men värsta mardrömmen. Denna jag berättat om förr som kommer tillbaka typ en gång om året. När jag har den drömmen så vaknar jag & bara gråter & skakar i hela kroppen. Så jag får alltid tända alla lampor i lägenheten & sen har jag det så tills det är ljust ute. När jag väl vaknar tänker jag på drömmen & mins den ca två minuter sen är allt borta. Men är ändå lika rädd som när jag kommer ihåg den. Så har inte kunnat sova något alls. Är rätt trött om jag säger så. Vet inte om drömmen handlar om något jag varit med om eftersom att jag inte mins den nu eller om det är något jag kommer vara med om! Händer att jag drömmer om saker som hänt eller som händer! Nu mår jag lite bättre & har lugnat ner mig en aning!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»