-En så ståtlig katt!

Linus har blivit så enormt stor sen jag bytte foder till han & Mario. Han har blivit en så ståtlig katt! Han va ju det tidigare också men nu skulle lätt många vilja ha honom att para med men tyvärr så är han kastrerad! Men skulle vara så skoj att få se hans små bäbisar. Hans päls är helt underbar att dra sina fingrar i! :)
 
Linus är väldigt lugn av sig förutom vissa nätter. Då får jag gå upp & hämta honom till mig & lägga han tätt intill mig för att han ska bli tyst. Sen somnar vi båda två så gott. På dagarna pratar han också en del men då är jag ju ändå vaken.
 
Tyvärr blir inte Mario större han är fortfarande taniga Mario. Men ändå så när Mario & Linus leker så spöar Mario lätt Linus! Haha! Den lilla klena katten tänker jag när jag ser Mario spöa Linus.
 
Mario som ni nog lagt märke till är mer hoppig & sprallig av sig. Han är överallt & ingenstans! Lite som jag när jag är rastlös!
 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»