-Jag var faktiskt klar & tydlig på mötet!!!!!!!!

Mötet med J idag gick inte speciellt bra. Men J i Värmland & jag får fortfarande kontakta hon som anställt J alltså P & även P:s chef. För detta kommer aldrig gå. Vad ska jag & J hitta på när jag inte tycker något annat är roligt & när något annat inte ger mig det lugnet som träningen gör?

Mina intressen är liksom inte bio, gå i stan i affärer osv. Jag är inte en sån tjej & kommer aldrig att bli. Ska jag gå ut & gå i skogen så skulle de va väldigt sällan & när jag väl gör det så är de inte för att gå & prata & mysa utan det är för att ta en rask, svettig promenad i naturen inget annat. Alltså som ett träningspass på gymmet fast på ett gå band.

Vad är det för ide att göra saker som inte ger mig något? Vad är det för ide att göra saker man inte mår bättre av? För mig är det inget alternativ!

 Och att J ska sitta sidan om mig & kolla när jag tränar fungerar aldrig! Det skulle göra mig extremt förbannad, provocerad & det skulle ju inte ge mig motivationen heller för att fortsätta träna när någon lat människa sitta sidan om mig medans jag tränar & t.ex. leka med sin mobil osv.

Det är & har blivit stora missuppfattningar i vad uppdraget går ut på! Jag vet att jag varit klar & tydlig när jag satt på mötet tillsammans med J & P om vad det var J:s uppdrag skulle gå ut på. På mötet va alla överens annars hade jag aldrig låtit P anställa J.

Men nu har J börjat sätta sig på tvären för att hon inte hade reglerna klara för sig när hon tackade ja till jobbet. Men då funderar jag på varför man tackar ja? Om man inte är införstådd med regler & det? Ändå så vet många här att jag är en väldigt klar & tydlig person med vad jag vill & behöver så från min sida kan det inte blivit nåra missuppfattningar.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»