-Crazy-Diana Jacobssen

Har hänt mycket saker på Facebook också måste jag säga. Denna Crazy-Diana Jacobssen har haft fullt upp med att lägga ut att jag blivit sexuellt utnyttjad av en annan i min familj mer än min ”store bror” vilket fortfarande inte stämmer. Hon gör nya Facebook hela tiden & lägger upp en massa saker om mig!
 
Det är så jävla onödigt & förstör många liv! Det är både ärekränkning & förtal som denna tjej håller på med! Vilket jag inte accepterar & kommer att ta så länge till!
 
Fick en kommentar på min blogg den 21 April 2015 klockan 00:56 om att jag skulle gå in & kolla på denna Crazy-Diana Jacobssen vilket jag gjorde av ren nyfikenhet. Och upptäcker att det bara står en massa skit snack på hennes sida!
 
Vill säga till ALLA ATT JAG KOMMER INTE ACCPTERA DETTA LÄNGER!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Har hon tagit bort sin facebook eller varför kan man inte hitta henne? Skulle vilja lära henne en läxa!! Kram L

Svar: Hej! Det verkar som att hon har blivit blockerad av de som jobbar på Facebook. Vem är det som är L & kramar mig?
Anna Christensen

»»»»»»»» 2015-04-28 | 21:16:20

»
»
»