-Går tydligen en tråd på Facebook om att någon mer än min bror förgripits sig sexuellt på mig! Skamliga människa! DET STÄMMER INTE FÖR FEM ÖRE!

Igår fick jag ett tips om att gå in på en människa på Facebook. Vilket jag gjorde i morse! Där står en hel del om att någon har förgripas sig sexuellt på mig. VILKET INTE STÄMMER! Min bror är den ända som har gjort det & ingen annan!
 
Det är skamligt att människor sitter & påstår sådana här saker som inte stämmer! Det kan få väldiga konsekvenser!
 
Att kränka en annan människa så är inte okej! Jag blir extremt förbannad & upprörd! Vet inte vad jag ska skriva men jag anser att detta är förtal & att någon borde göra något åt denna personen! Det är inte acceptabelt av någon att påstå såna här saker om det INTE STÄMMER vilket det inte gör i detta fallet!
 
Jag ska inte skriva för mycket nu! Men jag önska så mycket att jag visste vem du var!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»