-Haft en underbar helg med personen jag älskar!

Varit hemma hos M sedan fredag & kom hem igår. Hela lördagen höll vi nästan på att klippa ner en helvetes häck. I slutet höll jag på att bli galen. På kvällen hade jag så ont i armen så det finns inte. Men det var väldigt skönt att vara ute i luften & göra något kroppslig. Vi städade också M altan & gjorde fint där.
 
Igår så var vi hem till M föräldrar, var till bonden & köpte lök, potatis & ägg till både oss & pappa Baloo.
 
Haft en underbar helg måste jag säga. Jag känner att denna helg verkligen har gett mig något. Jag har fått vara med den personen jag älskar & jag har fått arbeta kroppslig så att jag har fått den där underbar ron i kroppen som jag alltid pratar om! Inte haft den där spralligheten i mig! Har alltså känts underbar!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»