-Psykiatrin & Akupunktur!

I tisdags var jag på min andra behandling med akupunktur hos sjukgymnasten. Denna gång satt han ännu fler nålar än förra gången. Satt även i min hand vilket gjorde as ont. Efter åt har jag haft så ont i armen så att jag bara skulle vilja bli av med den. Men jag hoppas på att vidare behandling ska hjälpa.
 
Igår var jag till min nya läkare på Södermottagningen. Han är tyvärr inte svensk han bröt mycket & jag hade extremt svårt att förstå & höra vad han sa men det är väl bara att gilla läget. Han var väl helt okej av de lilla jag förstod.
 
Fick nya recept som vanligt. Och uppföljningarna blir som de varit tidigare. Försökte få de glesare men det ville han inte gå med på. Han ville ha regelbunden kontakt så att om något skulle förändras med mig så kunde han se tecknen tidigt. Och kunna hjälpa mig så fort som möjligt. Det är ju bra att han tänker så.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»