-Förvirrad pappa Baloo!

Pappa Baloo är helt förvirrad måste jag säga. Han har sagt nu i två veckor att han ska till Vårdcentralen men nu visar det sig att det är nästa vecka. När den nya veckan kommer så ändrar han & säger att han sagt fel. Så han har varit där i två veckor nu enligt honom. Han har ingen koll på något längre. Haha. Men har han haft det någon gång på många år haft det?
 
Men jag älskar min pappa Baloo lika mycket ändå. Han betyder mest för mig. Och jag vet inte hur jag skulle klara mig om han gick bort. Jag har skrivit det tidigare att det skulle bli väldigt jobbigt & det går i perioder när jag tänker på att den dagen kommer för alla.
 
Idag ringer pappa Baloo vid 12 för att vi ska diskutera om vi ska cykla, ta bussen eller gå till stranden. Han ville bada idag så vi ska ta oss iväg så han får göra det.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»