-Önskar att fler hade orkat att gå Kursen! Men nu är det tid att anmäla vilka som ska med! :) Äntligen!

Har även fått kurstiderna till kursen på HAB så jag ska ringa & anmäla mig, Pappa Baloo & antagligen mig kontaktperson. Hon var också intresserad av att gå den. Så nästa månad blir det föreläsning vilket ska bli så skoj. Framförallt så tror jag att både Pappa Baloo & min kontaktperson kommer förstå mig så mycket bättre än vad dom redan gör.
 
Önskar bara att fler hade ork & lust att gå den. Då jag känner mig väldigt utpekad när det gäller vissa saker. Och att jag känner mig oftast att min omgivning inte förstår mig. Men nu är det som det är. Kunde ju varit så illa att jag hade fått gå själv. Eller hur? Huvudsaken är att Pappa Baloo som betyder mest för mig går den. Det betyder så otroligt mycket för mig. Han visar att han bryr sig & vill kunna förstå mig bättre.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»