-Psykologen & Sjukgymnasten gick så bra igår!

Var ju till Psykologen igår & det var väldigt skönt att komma till henne måste jag säga. Mycket att prata om efter 2 månaders uppehåll.
 
När sjukgymnasten masserade mig så gick väldigt bra. Hon klarade av att massera hela ryggen igår. Men jag kunde inte slappna av under perioden hon masserade. Men kändes ändå så skönt efteråt.
 
Idag har jag dock väldigt ont om jag säger så men det burkar jag ha dagen efter. Ser fram i mot näst nästa vecka redan. Kändes så skönt. Idag har jag diskat, plockat, sugit golv & varit till Posten & skickat lite saker som jag sålt på Tradera.
 
Har även budat en hel del på vissa saker på Tradera. :) Har även köpt lite saker av en väldigt bra kompis i Torsby. Hon har faktiskt egen loppis.  
 
Har även försökt att installera min WI-FI skrivare, kopiator & scanner på datorn men har faktiskt inte lyckats så bra med det. Haha. M får nog hjälpa mig med det. 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»